Katalitik konvertörün kurumla tıkanmasını önler. Emme valflerini ve yanma odasını temizler. Yakıtın yanmasını iyileştirir. Temiz motorlar yakıt tüketimini ve dolayısıyla CO2 emisyonlarını azaltır. Yakıt sisteminde korozyonu önler.
Katalitik konvertörlü tüm benzinli motorlar için uygundur.
Uygulama
LIQUI MOLY Pompa-Püskürtme Şişesine (parça no. 3316) katkı maddesi dökün. Pompa-püskürtme şişesini pompalayın. Emme yoluna, ideal olarak turboşarjın arkasına erişim sağlayın. Lütfen erişimin hava akış sensörünün hemen arkasına yerleştirilmesi gerektiğini unutmayın. Motoru çalıştırın ve motor orta hızda (2.000-3.000 rpm) iken katkı maddesini emme yoluna kısa aralıklarla püskürtün. Hız dalgalanmaya başlamazsa, püskürtme aralıkları uzatılabilir. Hız keskin bir şekilde dalgalanırsa (> 700 rpm), püskürtme süresini kısaltın. İnce atomizasyon için, pompa-püskürtme şişesinin yeterli artık basınca sahip olup olmadığını düzenli olarak kontrol edin. LIQUI MOLY, ürün bilgilerinde belirtilen şekilde kullanılmadığı veya burada belirtilenler dışında dozaj sistemleri kullanıldığı takdirde herhangi bir garanti sunamaz. Alternatif dozaj sistemlerinin uygunluğunu doğrulamak yalnızca kullanıcının sorumluluğundadır. Yakıt sisteminin optimum temizliğini sağlamak için, katkı maddesi uygulandıktan hemen sonra yakıta Catalytic-System Clean (parça no. 7110) eklemenizi öneririz. Bu, egzoz gazı sistemi de dahil olmak üzere tüm motor sisteminin temizliğini koruyacaktır.
Diğer bilgiler
Katalitik konvertördeki manganez oksit bazlı tortular çıkarılamaz.